Samsung Galaxy S3 Wifi Bağlantı Sorunu Çözümü (Android 4.3)

90
Bu sayfa 7.171 kez görüntülendi.

Bildiğiniz gibi Samsung firması Galaxy S3 telefonları için yayınladığı Android 4.3 güncellenmesi ile kulanıcıların canını epey sıkmış ve hala bir çözüm üretememiş olması da akıllara durgunluk verecek bir diğer noktadır. Samsung test etmeden güncellemeyi nasıl serbest bıraktığına akıl sır erdiremiyorum. Güncellemeyi yükleyenlerin başta Wi-Fi  olmak üzere bir çok noktada sıkıntı yaşamasına neden oldu. Neyse ki kullanıcılar tarafından buna bir çözüm üretilmiş. Aşağıdaki adımları uyguladığınızda Wi-Fi bir önceki Android versiyonunda olduğu gibi stabil çalışmaktadır.

  1. Telefonu açın.
  2. Sonra *#0011# tuşlayın.
  3. Ekranın sol altındaki menü tuşuna basın.
  4. Wifi ‘ yi seçin.
  5. Wifi power safe mode yazısının altında açık olan butonu kapalı konuma getirin.

Yukarıdaki yazılı adımları uygulandığınız Wi-Fi’nizin çalıştığını göreceksiniz.

Bu sayfa 7.171 kez görüntülendi.

90 YORUMLAR

  1. 4.3 yüklemez olaydım bela oldu başıma. Telefon sürekli donuyor. Müzik dinlerken bile takılıyor. Tuş kilidi yavaş açılıyor. Batarya az gidiyor. Biri arama yaptığında teli açamıyorum. Wifi de problem var…

    Burdaki işlemi denedim şuanda sıkıntı kalmadı gibi. Keşke diğerlerinin de çözümü olsaydı 🙂 Teşekkürler…

  2. abi her yolu denedim. actim kapattim wifi safe power midir ne zikkimsa hic birsey olmadi. evdeki wifi ile giriyorum sorun yok.ama is yerindeki wifi ye baglaniyorum 1dakika sonra kesiliyor. acaba benim telefondami sorun var diye is yerindeki arkadaslarin diger cesit telefonlarindan denedim onlarin ki sorunsuz calisiyor. internette bir cok yere baktim telefonun kurcalamadigim yeri kalmai dns ip ayar mayar ne varsa denedim olmadi aga. guncellendikten sonra cihaz gotu basi dagitti. bilen biri varsa bi yardim etsin a dostlar..

  3. 1 – Sürekli ram yukseklerde 650 700 den aşağıya inmiyor.
    2- Pencere geçişleri , rehber , mesajlar gibi alanlara girişlerde çok takılıyor.
    3- Ekran kilitli iken galiba wifi devre dışı kalıyor, ekran kilidini açtıktan sonra bağlandınız diyor.
    4- Internete erişimim yavaş her yerde denememe rağmen wifi bağlı iken internete erişim olmuyor. Watsapp facebook skype twitter kullanamıyorum bu yüzden.

  4. bu wifi sorunu internette detay tarzı (örn.facebook ta yorumlara girdiğinizde)bağlantı kurmuyor ekrandaki simgeden veri transfer islemi gzükmüyordu. şuan bunu yaptım ve gayet sorunsuz oldu teşekkür admin..

  5. s3 te yazilim guncelledikten sonra vifi sorunu yasamaya basladim sürekli baglanti kopuyordu yukarida uygulamayi girdim düzeldi s3 te vifi baglanti kopmasi sorunu yaşayanlara bunu denemelerini tavsiye ederim bu çözümü bulan arkadaşa teşekkür ediyorum gercekten ellerine saglik

  6. Aynı sorunları bende yaşıyorum ne evden girebiliyorum nede iş yerinden. Son güncellemeden sonra olsa gerek çünkü daha önce hep giriyordum istediğim sayfalara. Youtube hiç açmıyor iyice sinirler gerildi, meğerse tek ben yaşamıyorum. Yukarıdaki işlemi uygulamaya korkuyorum bir yerden okudum, Samsung garantisinden çıkacak diye o yüzden ellemedim. Gerçekten fayda ettiyse deneyeceğim. Tşk.

  7. güncelleme sonrası işte aradığım tam olarak buydu.!!
    yahu ben istemeden sana ne benim güç ayarlarımdan? kapattım ve düzeldi.teşekkürler 😉

  8. Adminin söyledği işlemi aynı şekilde yaptım ve oldu. Olmayanlarda sorun farklı olabilir benimde wifi ekran kiltlenince gidiyordu ama bunu yapınca düzeldi sağolasın admin

  9. Admin birde benim sorum olacak bunu yapıyoruz oluyor sıkıntı yok ama kapatım açınca yine tekrardan aynı işlemi yapmak zorunda kalıyoruz bu böyle olmaz ki ben her telefonu açtığımda bu işlemi mi yapacağım ?

  10. Kirip aticam yakinda telefonu.Bu nedir ya ? Benim baglantida mu sorun dedim ama yurt disi wifi baglantisinda da ayni sorunu yasadim.Guncelleme mi ne zıkkımsa icine ettiler telefonun.Yukardakini yaptim olmadi,fbrika ayarlarina dondum olmadi.ne yapcaz ya

  11. slm arkadaşlar samsung galaxy s3 aldım ama evdeki modemden giremiyorum şifre yazıyorum devre dışı dıyor.Birde email adresi tanıtacaktım yapamadım.Yardımcı olursanız sevinirim.

  12. Telefonumu kiesle gucelledim fakat wifiyi kapatinca mobil verim acilmiyor. Hatta beni kimse arayamiyor veya ben arayamiyorum. Acil biri yardim edebilir mi lutfen!

  13. Çooook çook teşekkur ederim bu sinir bozucu sorun tamamen çözülmüş görünuyor .
    Sizin gibi bildiğini paylaşmaktan esirgemeyen insanlaraı görmek çok güzel
    Sağlıkla kalın

  14. Samsung 4.4.2 kit kat güncellemesi geldi. Yükledim üniversite nin güvenli ağı var ona bbaglanamiyorum. Bağlandı gösteriyor ama hiç bir siteye girmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

  15. aynısını yapıyorum olmuyo ya .s Kimlik denetimi hatası oluştu diyo ne demek bu kaç gündür uğraşıyorum olmuyor bi yardım edin lütfen

  16. kardesim benim iphone4 üm var ios7 kullanıyorum kendi evimdeki wifiye baglanıyorum internette gezinirken hic bi sorunum yok ama telefonu bırakıp 5 10 dakika internettte takılmadıgımda wifi acık oldugu halde internete erişimim olmuyor sayfalar acılıyor gösteriyor fakat baglanmıyor wifiyi kapatıp acmam gerekiyor bunu nasıl cözerim bi bilginiz varmı ? bu her telefonda yapıyor sadece benim modemimde yapıyor baska modemlerde 7 24 acık oluyor internet bu sorunu bulabilirmisiniz ?

  17. Arkadaslar bende s3 kullanıyorum fakat bu formül ıse yaramadı. Bende sıvı hıc açılmıyor. Acık yesil oluyor sonra gri ye donuyor.

  18. bende de aynı sorun var s3 neo kullnaıyorum wifi hiç aktif hale gelemiyor. butonu yeşile çekiyorum ama hemen ardından aktif olmadan griye dönüyor. nasıl çözebilirim

  19. Kesinlikle wifi bağlanamıyordum. Diğer android telefonlar ile aynı modeme bağlanırken benim galaxy s3 mini bağlanmıyordu. Bahsettiğiniz ayardan sonra inanılması güç ama bağlanıyorum 🙂 2 aydır denemediğim yol kalmamıştı… Bu saçma sapan durum yüzünden modemi değiştirecektim artık…

  20. Merhaba arkadaşlar
    Telefonum SAMSUNG Galaxy Trend Plus
    Aldığım günden bu yana WiFi sorunum vardı
    İkide bir WiFi bağlantısı kopuyor ve tekrar elle başlatmak zorunda kalıyordum
    Denemediğim yöntem ve apk program kalmadı
    Sonunda bir çözüm buldum
    Google Play Store’daki Smart “WiFi Toggle” isimli programı kurun
    Programı telefon açılışıyla beraber açılacak şekilde ayarlayın
    Zaten program Türkçe O açıdan sorun yok
    Gerekli ayarları da yaptıktan sonra
    WiFi bağlantınızın kendiliğinden kopması durumunda
    bu program, 10-15 saniye içinde otomatik olarak WiFi bağlantınızı tekrar açıyor
    Yani artık WiFİ yı tekrar elle başlatma zorunluluğu ortadan kalkıyor
    Kolay gelsin

  21. WiFi bağlantısı kopma sorununu nihayet çözdüm
    Problem modem IP ayarıyla ilgili
    Telefonum SAMSUNG Trend Plus
    Modemim ZyXEL
    Önce Google Play’den WiFiDroid uygulamasını indirip kuruyoruz
    WiFiDroid’i çalıştırdığımızda, Start Service butonunu tıklıyoruz
    WiFiDroid devreye giriyor
    Ekranın altında gördüğümüz IP numarası, WiFi bağlantısı için geçerli olan IP numarası
    Bende : 192.168.1.34
    Şimdi, modem arayüzüne giriyoruz
    Ağ –> Yerel Alan Ağı –> DHCP Kurulumu sekmesini seçiyoruz
    IP Havuzu Başlama Adresi var
    Oradaki IP ‘ i , az önce WiFDroid’in vermiş olduğu IP ile değiştiriyoruz
    İlk açtığımda bende 192.168.1.33 yazıyordu
    Onu 192.168.1.34 yaptım
    Şimdi alttaki UYGULA butonunu tıklıyoruz
    Modem, yeni ayarı kaydetmiş oluyor
    Benim WiFi bağlantım her 5 dakikada bir kesiliyorken
    Şimdi bir saat oldu hâlâ bağlantıda hiçbir kopma olmadı
    Farklı modemlerde, IP i gireceğiniz yer farklı olabilir
    Deneyerek bulursunuz artık
    Hepsi bu kadar
    Kolay gelsin

  22. Selâmün aleyküm haci öncelikle yardımlarınızı için teşekkür ederim. Sizin talimatları uyguladım fakat hala wifi sorunu ortadan kalmadı. Wifi’nin dibindeyim sinyal sıfır görünüyor sinyal seviyesi yükseliyor ve iniyor arada şifreyi giriyorum bu sefer şifre hatası diyor. Telefonu komple reset attım gene olmadı. Bu durumda ne yapmamız gerekiyor?

  23. Merhabalar ahmet bey benim konuylia alakası olmayan bir sorum olacak bilebileceğiniz düşündüğüm için yazıyorum . Benim telefonum s3 yedi ay önce aldım som günlere kadar bir sıkıntı yoktu lakin şimdi facebook a girmiyor , chromdan bile giremiyorum olmasına rağmen net yok diyor acaba nedeni ne olabilir. Kaldırıp yükleme yaptım ama yine bir işe yaramadı. Cevabınız için şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın.

  24. Denedim olmadı yurt dısindan geldk telefonum kirdirdim bna yaridm baska care lazim telefonculat yapamadi resetlesem imei gidrmj we duzelirmi

  25. mrb s3mini kullanıyorum google playerden bir uygulama indirirken wifim kesildi,açmaya çalışıyorum kapanıyor,formatladım yazılımı güncelledim olmuyor,yukarıdaki uygulamaları yaptım yine olmadı ,bu konuda bana yardımcı olurmusunuz kafayı yiyeceğim artık

  26. ya arkadaşlar bnim telefon yurt dışından gelmeydi imei etttırdım sonra wifi si bozuldu açılmaz olsu telefon tamircisine götürdüm önce program attı olur gibi oldu olmadı ama yine sonra geri götürdüm sürümünü düşürdü 4.1.2 yaptı yine olmadı wifi entegresi bozuk dedi bu parça nedir ve başka telefondan takılırmı ?

  27. Arkadaşlar internette samsung grand 2 icin herhangi bir sey yazmiyo, samsungla alakadar herseyi de denedim fakat olmadi. Neler olabilir, nasil yapilabilir?

  28. Merhaba.Ibrahim bey benim de tlf samsung s3 yurt disindan geldi, imei attirdim, iki yil sorunsuz kullandim ancak son 9 aydir internet baglantim yok, evde ise wi fi den baglaniyorum o da artik cok yavas bazen de baglanmiyor. Samsungs3 denilen bu mukemmel telefonla nokia 1100 la yapilabilen aç kapa seklinde sadece konusma yapabiliyorum.Operatorum avea, tarifem her yone dakika+internet+sms ancak tarifemdeki interneti kullanamadan paket suresi bitmis oluyor, surekli nete bagli olmam gerekir satis yaptigim bir sayfam var ama bu telefonla ne mumkun, ben de firlatip aticam duvara az kaldi, lutfen sorunu cozerseniz yazin buraya bizleri de bilgilendirin.Ayrica fabrika ayarlarina geri don desem sonradan bu tlf na attirdigim imei siliniyor mu bu konuda da bilgi verirseniz sevinirim.Iyi gunler.(Mukemmel derken yavas yavas soguyorum samsung dan) 🙁

  29. S.a Kardeşim Eyvallah Sağolasın Wifi Acıyordum Kendiliğinden Kapanıp Geri Acılıyodu Senin Dediklerini Yapdım Daha Olmadı Sağolasın Kardeşimmmm

    • Yav Gene Aynı Şekil Oldu Sonradan Vifi Açık Durumda Ama Kendiliğinden Vifi Gidip Geri Açılıyo Senindediklerini Yapdım OLmadı Tekrar Aynı Şekil Oliyo Kardeş
      Bi Yardımcı Olsan Teli Fırlatacam Artık 😀

  30. arkadaşlar bnim tel samsung galaxs ama çakma o sizin dediğiniz numaralar bende olmuyo ben wifiyi açtığimda bağlantı kesildi diyor noğlur yazdım edin

  31. Wifi açılıyor gözüküyor saateerce bulanık yeşil rengi gözüküyor ama açılmıyor. Ne açılıyor ne de kapatılıyor. Hiç bi şekilde wifi den bağlnamıyorum lütfen yardım edinn 🙁

  32. Abi e postaya cevabi gonder veya cevapla bu tellefonun wifi alanini aciyorum diger telefonlarinda wifisini aciyorum ama baglandi gozukuy
    or ama oyua falan internete giremiyor acilll!!!YARDIM

  33. Arkadaşlar öncelikle sorun yaşadığınız wifi bağlantısını üzerine tıklayarak “unut” deyin.
    Ardından telefonla arama tuşları ile *#0011 yazın ardından # yazıp bırakın.
    Açılan menüden seçenekleri tıklayıp “wifi” menüsünü seçin.
    wifi açık tuşunun üzerine tıklayıp kapatın.
    Telefonu kapatın. Tekrar açın ve bağlanamadığınız ağa tekrar bağlanın.

  34. 1-Telefonu açın.
    2-Sonra *#0011# tuşlayın.
    3-Ekranın sol altındaki menü tuşuna basın.
    4-Wifi ‘ yi seçin.
    5-Wifi power safe mode yazısının altında açık olan butonu kapalı konuma getirin.

    Yukarıdaki yazılı adımları uygulandığınız Wi-Fi’nizin çalıştığını göreceksiniz.
    AHMET Bey bu adımları tek tek uyguladım ve sonuç başarılı paylaşımınız için teşekkür ederim

  35. BENDE NOTE 3 VAR. KAPALI ALANDAN CIKINCA TEL BAGLANTISI MAXIMUM OLSA BILE TEL VE MOBİL VERİ İLE BAĞLANTI İPTAL OLUYOR. ANCAK Wİ-Fİ İLE İNTERNETE GİRİŞ OLUYOR. NE BİR YERİ ARAYABILIYORUM NE DE MOBİL VERİ ÜZERİNDEN NETE GİREBİLİYORUM. YENİDEN BAŞLAT YAPINCA HERŞEY NORMALE DÖNÜYOR. BAZEN 1 SAAT SONRA KENDİLİĞİNDEN BAĞLANTI YERİNE GELDİĞİDE OLUYOR. BAZEN AĞIR YARDIMCI PROGRALAR YÜKLEYİNCE DE OLUYOR. (ÖRN: CIA PROG. GİBİ)

  36. Samsung WiFi bağlantı kopmaları için :
    WiFi Connection Manager.apk yı indirin
    Link : https://ahmetimamoglu.com.tr/wp-content/uploads/2016/12/WiFi_Connection_Manager.apk_.zip
    Bu apk yı telefonunuza yükleyin
    Not : Telefonunuzun root’lu olması gerekir
    Telefonun her açılışında otomatik başlayacak şekilde ayarlayın
    Pro sürümüne gerek yok
    Pro sürümündeki tek fark reklamların olmayışı
    Zaten reklam engelleyici kullanıyorsanız sorun yok
    Bundan böyle, asla WiFi kopması yaşamazsınız
    Telefonu restart etseniz bile, WiFi sürekli açık kalıyor

  37. Kardesim allah srnden razi olsun canini yerim tesekkur ederim 3aydir serviste bisey yapamadilar yenisini gonderdiler onu guncelledim 4.3 e ayni oldu ama sonunda yapti m tskr ederim

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.